הוסף לעגלה
0 מוצרים
סה"כ

חוזרים לבית הספר ב"ירוק"

בחודש אוגוסט אנחנו עסוקים בחזרה לבית הספר: משלימים את חוברות העבודה, חוזרים לשעות שינה בהתאם למחזוריות השמש, רוכשים ציוד לימודי וספרים ומסדרים את החדר מחדש כהכנה ללימודים.
גם אנחנו ב"בשבילנו" מתעסקים בחזרה לבית הספר ולכן סקרנו ודאגנו להוסיף למוצרינו ציוד לימודי אקולוגי, נוח וצבעוני שהילדים יאהבו.

חזרה לבית ספר קצת אחרת

  • “שאריות” – אצל כל אחד מאיתנו יש מדף באיזה שהוא ארון בבית שעמוס בציוד משרדי. אנו ממליצים לעשות סדר בציוד המשרדי ולערוך רשימה מסודרת של הציוד החסר.
     
  • חנויות ציוד משרדי - חנויות הציוד המשרדי ואתרי האינטרנט פעילים כל השנה, לכן כדאי להיצמד לרשימת הציוד החסרה ורכישה של תוספות יתאפשרו בהמשך השנה.
     
  • יד שנייה – שנה אחרי שנה ספרי הלימוד וציוד לימודי שלא מתכלה (כגון בדידים, לוחות וכד’) לא משתנים וזה פשוט בזבוז לזרוק אותם ולא למצוא את הידיים שישמחו להשתמש בהם עוד. בבתי ספר נערכים בזארים להחלפה או מכירה מוזלת של ספרים. קיימות חנויות יד שנייה של ספרים ובמקרה הזה של ספרי לימוד. ואנחנו קוראים לכם להרים את הכפפה וליצור שוק בשכונת המגורים לביצוע החלפת ספרים וציוד לימודי בין הגילאים השונים – שוק שכזה יכול לקרב בין ילדי השכונה, לחסוך הוצאות מיותרות לכולם ומאוד ידידותי לסביבה.
    רעיון נוסף למארגני השוק – אספו קופה קטנה לכיבוד ושתייה או כתרומה מתאימה ליום ידידותי זה לסביבה לנטוע עץ נוסף בשכונה.

מוצרים אקולוגיים

  • תיק אוכל – די לניירת ודי לשקיות ! אפשר גם אחרת…
     
    • קופסאות פלסטיק - בגדלים, צבעים, צורות שונות ומצוירות ואפילו קופסאות עם חלוקה פנימית לתאים להפרדת האוכל.
    • תיק “לאנצשיק” – תיק אוכל רב פעמי מבודד חום/קור. נפתח למשטח אכילה היגייני, קל משקל ואין צורך בשקיות. את התיק ניתן למצוא בשלל צבעים. ה“לאנצשיק” עשוי מבד חזק ועמיד שניתן לכבס.
    • אריזת סנדוויץ’ רב פעמית – זו אריזה רב פעמית לסנדוויץ’ בודד. ניתן לפרוס את האריזה למשטח אכילה, או להשאיר את הכריך בתוכה בזמן הארוחה. לאחר השימוש אפשר לכבס או לנקות במים וסבון.
    • שקיות נייר – אריזה חד פעמית לסנדוויץ’ עשויים 100% נייר ממוחזר.
       
  • בקבוקי מים – כל יום בקבוק חדש? כל יום עוד חתיכת פלסטיק שנזרקת? אפשר אחרת!
    • בקבוקים מאלומיניום, תוצרת SIGG – הציפוי הפנימי שלהם מבטיח שהמשקה יישאר ללא טעם לוואי או התפתחות של פטריות למיניהן גם לאחר שהייה ארוכה בשמש. הבקבוקים מיוצרים בגדלים ובעיצובים שונים, כולל עיצובים מותאמים לילדים.
    • זיפקולד – כיסוי מבודד השומר על טריות המים. הזיפקולד מגן על הבקבוק מפני התחממות וכך מונע פליטת ביספנול A. הכיסוי מתאים לבקבוקי מים 0.5 ליטר ומעודד שימוש חוזר בבקבוקי הפלסטיק השונים.
       
  • מחברות ממוחזרות – כיום ישנם יותר ויותר מוצרים מנייר ממוחזר: מחברות, קופסאות קרטון וכד’. המוצרים מנייר ממוחזר צבעוניים ומעניינים כמו המוצרים הרגילים בתוספת משמעותית של הצלת העצים בעולם. היום גדל הביקוש למוצרי נייר ממוחזר, כך שגם חברות הנייר הגדולות התחילו לייצר מנייר ממוחזר.
    אז איך נדע שהמוצר נעשה מנייר ממוחזר? על מוצרים ממוחזרים נמצא את סימן המחזור 
  • נייר אקולוגי – ייצור מוצרי נייר נעשה מנייר ממוחזר ולא רק, כיום מייצרים נייר מקליפות תפוזים, שאריות גידולי שדה ואצות. למרות המחשבים והפלאפונים צריכת הנייר עולה משנה לשנה ולא רק אצל הילדים, אז גם בחבילות הנייר כדאי ורצוי שנהיה ידידותיים לסביבה. יש ניירת תוצרת הארץ שהיא 50% מנייר ממוחזר וישנם ניירות ממוחזרים או נטולי עץ מתוצרת חוץ והם יקרים יותר.
  • עטיפות ספרים – אחת מהפעילויות הבולטות בסיום החופש הגדול היא עטיפת הספרים והמחברות, זו פעילות מלכדת, מקרבת ומקשרת בין הילדים ללימודים הקרבים ובאים. אפשר לגוון את עטיפות הספרים בחומרים ממוחזרים, כגון דפי עיתוני כרומו והתוצאה שמקבלים היא ספר בעטיפה ייחודית, מעניינת, מיוחדת ואישית שלנו.

כלי כתיבה אקולוגיים

חברות כלי כתיבה חדשות וותיקות מגדילות מידי שנה את המוצרים האקולוגיים שלהן בתחום. הדגש במוצרים הוא שימוש בחומרים מתכלים, ממוחזרים ופיתוחים חדישים לייצור כלי כתיבה שניתנים למילוי והגדלת חיי המדף של המוצר.
  • עפרונות – עפרונות שמיוצרים מניירות עיתון משומשים, במקום עץ נראה בעפרון שכבות שכבות של עיתונים. השימוש בעפרון ממוחזר זהה לעפרון רגיל, כמו-כן גם החידוד נעשה על-ידי המחדדים הרגילים והמוכרים. ניתן למצוא עפרונות רגילים, עפרונות צבעוניים וגם עפרונות ממוחזרים ריחניים.
     
  • עטים – חברת Pilot מייצרת סדרה חדשה של עטי רולר ג’ל שמיוצרים בעיקר מבקבוקים ממוחזרים, כ-89% עט ממוחזר. העטים מיוצרים בעובי כתיבה 0.5-0.7 ובצבעים בוהקים: אדום, ירוק, כחול ושחור. והכי חשוב, העטים ניתנים למילוי חוזר.
     
  • עפרונות צבעוניים / צבעי ידיים – אקולוגי לא אומר רק אפור ושחור, גם לעפרונות צבעוניים יש אופציות אקולוגיות יותר.
     
  • מוצרי כתיבה צבעוניים – יש היום פיתרונות יותר אקולוגיות לעפרונות צבעוניים, מרקרים, טושים מחיקים וכאלה פרמננטיים (בלתי מחיקים), צבעי ידיים, דבק, תיקיות וקופסאות איחסון ועוד. החלופות האקולוגיות עושים שימוש בחומרים ממוחזרים, אריזות ידידויות לסביבה וכמובן מוצרים לא רעילים. גם פה, המוצרים האקולוגיים הם יותר “נקיים” לא רק לסביבה אלה גם למשתמש (הקטן).


צוות בשבילנו מזמין אתכם לחנות ולאתר שלנו, להתרשם מהמוצרים ולהתחיל את שנת הלימודים בגישה אקולוגית יותר. שתהיה שנת לימודים פורייה!
 


מאמר זה הופיע לראשונה בידיעון “בשבילנו”


ידיעון “בשבילנו” הינו לקט מאמרים ועדכונים שאנו, ב"בשבילנו", שמחים לכתוב ולערוך עבורכם- קהל לקוחותינו. הידיעון יוצא לאור פעם בחודש ונשלח לכל המכותבים ברשימת התפוצה שלנו, באמצעות כתובת המייל. 
הצטרפו כעת לרשימת המכותבים ותוכלו ליהנות מידיעון “בשבילנו” הקרוב.

נשמח לדעת מה מעניין אותך!

אם מעניין אותך נושא מסוים, אם חיפשת פתרון אקולוגי- או מצאת אחד… 
כתבו אלינו ל: contact@b-shvilenu.co.il או מלאו את טופס יצירת הקשר

no-lazy