הוסף לעגלה
0 מוצרים
סה"כ
מה זה “בשבילנו”?
בשבילנו היא מרכז ישראלי למוצרים אקולוגיים שימושיים לבית ולמשפחה.
החנות המקוונת פועלת משנת 2006. מטרתנו היא לתת פתרונות לכל מי שמעדיף להשתמש במוצרים ידידותיים לגוף לנפש ולסביבה. 
בחנות ניתן למצוא מגוון מוצרים המהווים חלופות אקולוגיות למוצרים הרגילים הקיימים בשוק. 
מוצרים אלו אינם מזיקים לסביבה, לא בזמן ייצורם ולא עם סיום השימוש בהם, 
נציע מוצרים המשתמשים באנרגיות חלופיות ומתחדשות, מוצרים לשימוש ביתי ואישי שאינם מכילים חומרים המזיקים לגוף או לסביבה, חלופות רב פעמיות למוצרים שבד"כ חד-פעמים (כגון חיתולים, היגיינה נשית ועוד) ואף מוצרים חד- פעמים המתכלים בקומפוסט הביתי.
 
האם אנחנו כאן רק בשביל למכור?
מובן שהחנות, כמו כל עסק, מבוססת על מודל רווח של מכירת מוצרים. אך תוך כדי כך אנו מקדמים רעיונות מגוונים כגון: מתן במה ליצרנים קטנים, עזרה בהפצת מוצרים של עסקים המבוססים על אימהות או עסקים שעובדים מהבית, תוצרת כחול-לבן, קידום מוצרים העשויים בשיטות מסורתיות ו/או טבעיות ובמיוחד.-ובעיקר חשיפת הציבור לאלטרנטיבות הקיימות בשוק למוצרים ה"רגילים".
 
ואם אני רוצה רק לשאול שאלה?
כאמור, אנחנו כאן לא רק בשביל למכור, לכן נשמח לעזור ולייעץ לכל מי שחפץ בכך בכל הנושאים הקשורים לאורח חיים אקולוגי יותר, ואם לא נדע לענות על השאלות נשמח להפנות אתכם למי שאולי יידע. 
אם אתם מחפשים מוצר מסוים ומתקשים למצוא, או ראיתם משהו בחו"ל ולא מוצאים אותו בארץ, נשמח מאוד לשמוע, ולקשר אתכם למקום הנכון או לייבא את המוצר ארצה. 

 
איך המחירים?
המחירים של המוצרים שלנו אמורים להיות דומים או זולים ממחיריהם במקומות אחרים (אם הם נמכרים במקום אחר), במבצעים שנערוך מעת לעת, נציע מוצרים במחירים מוזלים!
בכל מקרה, כל המחירים מופיעים במספרים שלמים וללא “משחקים” של 0.99. אנו משתדלים להציג באופן בולט כמה בדיוק עולה כל מוצר, כולל המשלוח, וכן בכמה תשלומים ניתן לקנות אותו. כל המוצרים נמכרים דרך האתר באמצעות כרטיס אשראי, אפשר בתשלומים, במקרים מיוחדים אפשר גם בהעברה בנקאית או המחאה בדואר. 
 
איך אתם אורזים?
אנו משתדלים לאסוף חומרי אריזה משומשים ולהשתמש בהם שוב, למשל, מעסקים שצריכים להיפטר מקרטוני האריזה המרובים. כשצריך אנו אורזים במעטפות מרופדות, אולם כשאפשר אנו עוטפים בעיתונים ישנים ומרפדים בנייר גרוס. האריזות שלנו נטולות לוגו, סרטים וכדומה ובעיקר נטולות פסולת מיותרת.
 
איך המוצרים מגיעים אלי הביתה?
כל המשלוחים שלנו מגיעים באמצעות שליח עד הבית בעלות של 25 ₪ בלבד, למשלוח של חבילה עד 25 ק"ג.
המשלוח חינם בקנייה מעל 299 ₪.
המוצרים שנשלחים אמורים להגיע בתוך 2-5 ימי עסקים. בכל מקרה של עיכוב צפוי נודיע לכם מיידית על כך.
 
ואם אני רוצה להחזיר מוצר שקניתי?
כל המוצרים ניתנים להחזרה או החלפה, תוך 21 יום, כל עוד לא נעשה בהם שימוש והם ניתנים למכירה. 
מונקאפ – מסיבות הגייניות לא ניתן להחליף או להחזיר את המונקאפ. אם יש שאלות לגבי המידות, אופן השימוש או בעיות אחרות ניתן לפנות אלינו לטלפון: 077-6262360.
 
יש עוד שאלות?
אל תהססו!
פנו אלינו בטלפון, במייל, או בחנות ונשמח לענות לכם על כל שאלה ותהייה או לסייע בהתלבטות לגבי מוצרים אותם אנו מחזיקים פה
no-lazy